Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Vásárlási feltételek

1. Regisztráció:

A http://www.irodaiszolgaltatas.hu és http://www.mindenamiiroda.hu  webáruházban megtalálható termékek megtekintéséhez nem szükséges a regisztráció. Amennyiben egy termék megnyerte tetszését, úgy azt tetszőleges mennyiségben elhelyezheti egy virtuális "kosárban". Az első termék kosárba helyezése után a "Tovább a kosárhoz" megnyomását követően képernyő jobb felső részén megjelenik egy "Bevásárlókosár" piktogramm és dobozoz, amiben megtalálja az odahelyezett termékeket, mennyiségeket és összárát.

Ha vásárlási szándékában bizonyos, úgy a "Pénztár" szövegre kattintva megjelenik egy új oldal, ahol lehetőség van a már korábban regisztrált felhasználóknak a "Bejelentkezés"-re illetve az adatok (Elérhetőség - Szállítás - fizetés - Összegzés) megadásával a vásárlás befejezésére.

Regisztráció esetén a következő adatokat kéri a program:

Felhasználónév: célszerű egy viszonylag rövid azonosító nevet használni, ami könnyen megjegyezhető és hiba nélkül leírható. Jelszó: lehetőleg kombinatív legyen, vagyis biztonságos, hogy mások ne élhessenek vissza az Ön jóhírével.

Teljes név: kérem a saját nevét adja meg, mert így céges megrendelése esetén is pontosan azonosítható lesz. Már többször előfordult, hogy kiszállító kollégánk ott várt a gyárkapuban, amíg a portás "nyomozott".

E-mail cím: azt a postafiókot adja meg, amelyet gyakran használ, hiszen a legfontosabb közvetítő forrás ez lesz kapcsolatunk során: ide fogunk minden visszaigazolást, kérdést, értesítést küldeni.

A biztonság kedvéért több adatot is kétszer kérünk kézzel beírni, hogy tényleg az legyen a beírt adat, amire Ön gondolt. Ha hibát vét, akkor annak javításában segít a program.

Sikeres regisztráció után következhet az első belépés. Ha helyesen adta meg felhasználói nevét, jelszavát, akkor a jobb oszlop felső "kosár" dobozában "Üres" feliratot talál. Alatta a "kilépés" gomb, amelyre kattintva a rendszer a tevékenységet egyetlen felhasználóhoz sem köti. További lehetőség a "személyes adatok" menüpont kiválasztása: itt a regisztrációnál megadott adatokat, illetve a jelszavát változtathatja meg.

Amennyiben elfelejtette jelszavát, úgy email-ben lekérdezheti ezt a felhasználói név és az email címének megadásával.

1. A termékekről:

A : http://www.irodaiszolgaltatas.hu , http://www.mindenamiiroda.hu webáruház kínálata:

- papír, írószer, irodaszer,

- nyomtató, fénymásoló kellékanyagok,

- digitális nyomdai szolgáltatások,

- iskolaszerek,

- számítástechnikai kellékek

- nyomtatványok

- háztartási termékek.

Ezeken az oldalakon megtalálható termékek fényképei illusztrációk, tartalmazhatnak olyan opciókat, amelyek nem tartozékok, esetlegesen nem, vagy csak további díj ellenében forgalmazzuk.

Figyelem! Az áruház termékeire vonatkozó adatok tájékoztató jellegűek, nem tekinthető hibátlan és visszavonhatatlan ajánlatnak.

 

Áraink tájékoztató jellegűek, az elmúlt évek tapasztalatai alapján 99%-os biztonsággal hibamentesek, de adódnak kellemetlen, feltáratlan hibák, amelyek csak az előzetes egyeztetések során lehet felderíthetőek.

Ezért kérjük, hogy tervezett vásárlás esetén szíveskedjenek telefonon, e-mail-en keresztül a termékek paramétereit, árait, készletezését pontosítani, mivel a tájékoztató jellegből adódóan a tévedésekért nem áll módunkban felelősséget vállalni.

Garancia, jótállás, szerviz

Általánosságban minden elektronikai termékünkre, gépekre 6 hónap szavatosságot biztosítunk, amelyet telephelyünkön lehet érvényesíteni. A be- és kiszállítás költségeit ilyen esetekben a jogszabályok szerint a felhasználót / vásárlót terhelik.

Szavatossági probléma esetén a vitatott termékeket a gyártó illetve importőr/nagykereskedő képviselőivel megtekintjük, a lehetséges javításokat elvégeztetjük, amennyiben ez nem lehetséges úgy a cseréjéről gondoskodunk. Nyomtatók, fénymásolók esetében a garanciális ügyintézést a gyártó szakszervíze intézi közvetlenül.

Amennyiben a cserét nem tudjuk biztosítani, úgy Önnek lehetősége van helyettesítő termék vásárlására, vagy a termék árát visszafizetjük.

1. Megrendelés

A kereskedő és a megrendelő között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. A kereskedő és a megrendelő között létrejött elektronikus szerződés-,és megkötésének nyelve: magyar.

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése akkor lép életbe, ha a kereskedő e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolja az Ön megrendelését. A mindenamiiroda.hu és irodaiszolgaltatas.hu által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a kereskedő visszaigazolásával! Ez mindössze egy visszajelzés, hogy a rendszer regisztrálta a megrendelését.

A felső menüsorokban található linkekre klikkelve megtekintheti az adott áruházhoz kapcsolódó alapvető tudnivalókat. A "Főoldal" linkre klikkelve minden esetben az áruház kezdő oldalára léphet vissza. A bal oldali oszlopban az áruházi kereső és a kategóriák linkjei, míg a középső oszlopban a konkrét termékek és a hozzájuk kapcsolódó információk találhatóak.

A  http://www.irodaiszolgaltatas.hu  és  http://www.mindenamiiroda.hu  webáruházban megtalálható termékek megtekintéséhez nem szükséges regisztráció. Amennyiben egytermék megnyerte tetszését, úgy azt tetszőleges mennyiségben elhelyezheti egy virtuális "kosárban". Az első termék kosárba helyezése után a képernyő jobb szélén található oszlop tetején megjelenik egy "Bevásárlókosár" című doboz, amiben megtalálja az odahelyezett termékeket, mennyiségeket és összárát.

A tévesen kosárba helyezett terméket annak neve utáni "(törlés)" szövegére kattintva eltávolíthatja.

Előfordulhat, hogy a termékből túl sokat tett a kosárba, ilyenkor is törölnie kell a terméket, majd újra kiválasztva a megfelelő mennyiséget helyezze be a kosárba!

A megrendelésre váró termékek mennyiségét tetszőlegesen növelheti, ha a plusz mennyiséget a kosárba helyezi.

Ha vásárlási szándékában bizonyos, úgy a "Megrendelés véglegesítéséhez kattintson ide" szövegre kattintva megjelenik egy új oldal, ahol lehetőség van a már korábban regisztrált felhasználóknak a "belépésre" illetve új felhasználók regisztrációjára. ( Amennyiben még nem regisztrált, úgy a "Regisztráció" menüpont szerint tegye meg!

A regisztrált felhasználó a "felhasználói név" és a "jelszó" segítségével a vásárlás folytatásához be kell lépnie. Belépés után a következő lehetőségei vannak: módosíthatja az egyes megrendelt termékek mennyiségét a darab szám átírásával, majd a mellette lévő "módosít" gomb lenyomásával. A terméket egyszerűen törölheti a sor végén látható "törlés" gombbal.

A megfelelő számú termék kiválasztása után szükség lehet a személyes adatok megadására: itt adhatja meg a szállítási címet és az átvevő telefonszámát is. ( ha a kézbesítés valamilyen akadályba ütközik, akkor a szállító fel fogja Önt hívni, hogy egyeztessenek.)

Ezután válassza ki a szállítási módot, majd ha a szállítási és a számlázási cím eltérő, akkor adja meg a számlázási címet!

Minden csomaghoz számlát állítunk ki, alap esetben a szállítási címre, ezért fontos, hogy a megfelelő címre adjunk ki számlát. ( Utólag már nehezen tudunk javítani és a postásokat is fárasztani fogjuk.)

A "véglegesítés" gomb lenyomása után egy összegző oldalra jut, ahol a megrendelés valamennyi fontos információját áttekintheti:

ha hibát lát, akkor a "vissza" gombbal javíthatja.

ha mindent a szándékai szerint talál, akkor kattintson a "megrendelés elküldése" gombra.

A megrendelés elküldése után még mindig bent tartózkodik az áruházban, bár a "kosár" üres állapotú lesz, de természetesen így is folytathatja a termékek nézegetését, vásárlását.

A sikeres megrendelése bizonyítékaként Ön szinte azonnal kap egy e-mailt. (Előfordulhat késedelem, ha az e-mail küldési csatornák túlterheltek)

Az elektronikus visszaigazolást az üzemeltető szoftvere automatikusan generálja egy előre meghatározott esemény, a fogyasztó megrendelésének megtörténtekor. Amennyiben a szolgáltatótól a megrendeléstől számított 48 órán belül nem érkezik visszaigazolás a fogyasztóhoz, a fogyasztó ajánlati kötöttsége megszűnik, azaz a továbbiakban nem köti őt a megrendelése.

Ez a visszaigazolás tehát kizárólag a fogyasztó jognyilatkozatának hatályosulását, a szolgáltatóhoz való megérkezését igazolja, azaz a visszaigazolás még nem tekinthető a fogyasztó „klikkelése” által elküldött ajánlat elfogadásának, nem jelenti a szerződés létrejöttét.

Egy esetlegesen tévedésből vagy programhiba miatt, illetve készlethiány ellenére visszaigazolt alacsony ár esetén a szolgáltató még nem köteles a termék leszállítására, hiszen ekkor még létrejött szerződésről sem beszélhetünk, így a fogyasztó sem követelheti a szolgáltatótól a szerződés teljesítését. Amennyiben rövid időn belül nem kap értesítő e-mailt, úgy lépjen vissza a webáruházba és a kosár "dobozában" ellenőrizze le:

személyes adatok között megadott e-mail címe valós-e? ( ha nem, akkor kérem javítsa ki)

a "korábbi rendelések" között megtalálja-e azt is, amiről nem érkezett e-mail? ( ha igen, akkor rossz e-mail címet adott meg, ha nem, akkor újra kell rögzítenie a rendelést )

A beérkezett megrendeléseket hétköznap 8 és 17 óra között dolgozzuk fel. Először a termék rendelkezésre állását ellenőrizzük, ha éppen nincs raktáron, akkor intézkedünk annak beszállításáról ( általában hetente kétszer ). A meglévő illetve beérkező termékek árát összevetjük a megrendelésben szereplő árral. Kis eltérést átvállalunk, jelentősen nagy hiba esetén értesítjük a megrendelőt és az új ajánlati ár elfogadásának lehetőségét felajánljuk, ezzel biztosítjuk, hogy a megrendeléstől eltérő áron terméket nem adunk át, nem szállítunk ki.

A 3 napon belüli kiszállításokról nem küldünk értesítést, a termékeket a megadott címre elindítjuk, vagy személyes átvétel esetén SMS-t, email-t küldünk.

A megrendeléstől számított 4-8 napon belül ténylegesen visszaigazoljuk a rendelést, illetve hiány esetén jelezzük a várható beszállítási határidőt.

Amennyiben a megrendelt termékek rendelkezésre állnak és áruk is megfelelően lett megadva, úgy a megfelelő átvételi mód szerint intézkedünk az átadásról, arról e-mail-ben értesítést küldünk.

A megrendelés leadásával egyben nyilatkozik, hogy jelen vásárlási feltételeket előzetesen megismerte és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

A vásárlástól elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Annak érdekében, hogy a jogalkotó megvédje a „cyber-fogyasztót” az internetes kereskedelemben jelentkező kiszolgáltatottságtól és az ilyen típusú jogügyletek kockázati tényezőit a lehető legkisebbre redukálja, az online fogyasztókat egy indokolás és feltétel nélküli elállási jogosultsággal ruházta fel, amely jogról és annak feltételeiről a szolgáltató köteles a fogyasztót előzetesen tájékoztatni.

Nagyon fontos tehát nyomatékosítani, hogy az elállási jog a fogyasztót jogszabály alapján, a webáruházban történő vásárlás távértékesítési jellegére tekintettel illeti meg, nem pedig a vállalkozása döntése, egyéni kedvezménye alapján.

Az elállás a szerződést a megkötésére visszamenő hatállyal szünteti meg, ennek értelmében a felek kötelesek a szerződéskötést megelőző eredeti állapotot helyreállítani, tehát a vállalkozás a vételár visszafizetésére, a fogyasztó pedig a termék visszaszolgáltatására köteles.

Az elállási jog tulajdonképpen a meggondolatlan vásárlások kompenzálására szolgál – ezért nem is követelhető meg a fogyasztótól, hogy megfelelő indokolással támassza alá a szerződés megszüntetésére irányuló döntését –, így a fogyasztónak a termék kézhezvétele után lehetősége van arra, hogy vételi szándékát a termék tényleges megvizsgálását és kipróbálását követően újból átgondolhassa.

Az elállási jog gyakorlásáról fontos tudni:

A fogyasztó a jogszabályon alapuló elállási jogát feltétel és indokolás nélkül, a szolgáltató hibátlan és szerződésszerű teljesítése ellenére is gyakorolhatja.

Az elállási jog gyakorlására 14 naptári nap áll a fogyasztó rendelkezésére.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő termékértékesítésre irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetében pedig a szerződéskötés napjától kezdődik.

Az elállási jog gyakorlására formai követelményeket nem ír elő jogszabály, természetesen a könnyebb bizonyíthatóság érdekében javasolt a fogyasztónak az elállási jogát írásban, estlegesen tértivevényes postai küldemény vagy visszaigazolást kérő e-mail útján érvényesíteni.

Az elállási jog írásban történő gyakorlásáról a jogszabály annyiban rendelkezik, hogy azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi, vagyis nem az az érdekes, hogy mikor kapjuk kézhez a nyilatkozatát, hanem hogy mikor adták fel, indították el.

Az elállás jogi természetéből adódik, hogy amennyiben a fogyasztó elállási jogát érvényesíti, azaz a terméket visszaszolgáltatja - erre az elállási jog bejelentését követő további 14 naptári nap áll a fogyasztó rendelkezésére , a vállalkozás köteles számára a termék teljes vételárát visszafizetni. Ezt az összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül vissza kell térítenie. A visszatérítés módja átutalás vagy postai kézbesítés.

A jogszabály értelmében a szolgáltató kizárólag a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését követelheti a fogyasztótól abban az esetben, ha a fogyasztó a terméket nem rendeltetésszerűen használta.

A hatályos jogszabályi háttér értelmében a fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, a fogyasztót ezen felül azonban egyéb költség nem terheli.

A visszaküldött terméknek épnek, sérülésmentesnek kell lennie. Ha teheti, akkor kérem, hogy az eredeti csomagolását is küldje vissza, mivel ezzel segíthetjük a termék további raktározását, illetve egy újabb vásárló tájékozódását.

Az elállási jog érvényesítésére nyitva álló határidő alatt a fogyasztó a terméket kipróbálhatja, ellenőrizheti, hogy alkalmas-e a rendeltetésszerű használatra, tehát a kicsomagolás, nem vezet az elállási jog megszűnéséhez. Kivétel alá tartozik a tűzoltó készülékek, tintasugaras nyomtatók, festékpatronok, toner kazetták, stb csoportja, ugyanis például a tűzoltó készülékekről fontos tudni, hogy bármilyen rövid ideig történő használata után a készüléket szervizelni, újratölteni szükséges. Felbontott nyomtató kellékanyagok használtnak minősülnek, újra nem értékesíthetők. Ajánlott ezeket felbontás előtt újra ellenőrizni, hogy a megfelelőt vásárolták az adott készülékhez.

Elállási jog gyakorlásának korlátai:

A jogalkotó bizonyos termékek és szolgáltatások vonatkozásában kizárta az elállási jog gyakorlásának lehetőségét, mert ezen esetekben gazdaságilag hátrányos lenne a szolgáltatótól elvárni a termék visszavételét és a vételár visszafizetését, azaz ilyen esetekben a vállalkozások gazdasági érdekei megelőzik a fogyasztók érdekeinek védelmét.

Az elállási jog érvényesítésének a termék egyedi jellege miatti kizárása alatt azokat az eseteket kell érteni, amikor a fogyasztó kifejezett igényének, kérésének megfelelően állítja elő a vállalkozás a terméket. Ezekben az esetekben az elállási jog érvényesítésének biztosítása esetén a vállalkozás számára gazdaságilag értéktelenné válna a termék, hiszen mivel az a fogyasztó egyedi megrendelésére készült, az más számára nem bír értékkel, más számára nem értékesíthető.

Nem gyakorolható az elállási jog olyan termék esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, vagy a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett igényeinek megfelelően állítottak elő, valamint amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó. Az áruházunkból Ön vásárolhat ilyen termékeket: például a külön egyedi kívánsága szerint készült színösszeállítású ruhákat, reklám ajándékokat, amelyeket hímzéssel, szitázással, egyéb eljárással feliratoztunk.

Nem gyakorolható az elállási jog olyan termékek esetében, ahol azokat kipróbálása értéktelenné teszi a terméket: pl. tűzoltó készüléket használták, elsősegély dobozt felbontották, abból összetevőket elhasználtak, írószereket kipróbáltak, használtak, irodai kisgépeket (pl.: nyomtatót, laminálót, iratmegsemmmisítőt) kibontották, használták.

A jogszabály szövege:

"... 4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.

(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

(3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.

(4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.

(5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését..."

1. Szállítás

Számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze a csomag sértetlenségét. A legkisebb gyanú esetén együtt nyissák fel és győzödjön meg a kiszállított termékek épségéről, ha szállítási sérülést tapasztal, akkor készítsenek jegyzőkönyvet, amiben leírják a tapasztalható hibákat. Ha a szállítónak nem jelzi a lehetséges problémát, akkor annak orvoslására később már csekély reménnyel számíthat.

1. GLS futárszolgálattal utánvéttel

A termékeket becsomagoljuk, a számlával továbbítjuk. Átvételkor az áru értékét és a szállítás díját egyösszegben kell megfizetni a futárnak. Szállítási díj a csomag súlya és értéke szerint változik. 

2. GLS futár + Átutalás előre

A megrendelés szerint a termékeket összekészítjük, majd számlát írunk, amelynek másolatát eljuttatjuk a megrendelőhöz. Amint számlánkra megérkezik az átutalt összeg, úgy a fuvart elindítjuk. Csak a kiszállítás költségét kell nekünk megtérítenie. A csomag súlya és értéke szerint változik.

3. Postai utánvét

A megrendelt termékeket becsomagoljuk, a posta segítségével eljuttatjuk Önhöz. Az áru értékét és a szállítási költséget a kézbesítéskor egy összegben kell megfizetni. A szolgáltatás díja a csomag súlya és értéke szerint változik. Számítási mód: össze kell adni a szállítási díjat, a biztosítási díjat és az utánvét díját.

4. Személyesen, készpénzzel

A megrendelt terméket összekészítjük és ennek megtörténtéről üzenetet küldünk (e-mail, vagy sms, vagy telefonhívás által), amely nyitvatartási időben átvehető:

munkanapokon: 8-17-ig.

Ünnepnapok környékén ez az általános gyakorlattól eltérhet.

Kérjük telefonon egyeztetni szíveskedjenek.

- Számlázás, fizetési módok

A termékek átadásával egyidejűleg a termékekhez számlát biztosítunk.

1. Készpénzes fizetés az áru átvételekor esetén ( a személyes átvétel kivételével, ) a webáruház egy harmadik szolgáltató fél közreműködését veszi igénybe ( rendszerint GLS, vagy Posta ), ezért külön díj megállapítására kényszerülünk.

Előre utalás ( a webáruház ezért külön díjat nem számít fel. )